Ако последните събития ни показаха нещо, то е, че социалните мрежи все повече се придвижват към персонализация и свобода. И ако първата е просто естествена последица от постепенно по-разделена социална среда и алгоритми, предназначени да филтрират “нежеланото” съдържание, последното е по-противоречиво. Макар да има определени рамки, платформите като Facebook са строго контролирани субекти, а напоследък притесненията на нежеланата цензура са се очертали сред потребителите.

Това със сигурност е спорен въпрос, особено в съвременния свят, където изборите например могат да се променят, чрез медийни кампании. Кой всъщност трябва да може да контролира присъствието ни в социалните медии?

Мнозина ще твърдят, че правителствата и корпорациите не би трябвало да имат думата в това, което правим в личния си живот. Децентрализирана платформа за социални медии може да бъде и пътят напред. Понастоящем най-добрият начин да се постигне това изглежда е технологията зад криптовалутите – блокчейн.

onG.social набира скорост и има шанс да революционизира начина, по който взаимодействаме със социалните медии. Той твърди, че е по-прост и по-справедлив за крайния потребител. Подкрепена от IBM от 2014 г., платформата, която се появява, обещава стабилност и сигурност, както и награди за най-известните сътрудници. Съдържанието, публикувано на on.g.social, може да бъде автоматично отразено на други социални платформи като Facebook, G + и LinkedIn.

Leave a comment